Педагогічні портрети вчителів школи

 

Педагогічний портрет вчителя світової літератури, російської мови Ліскевич - Карпи Марії Романівни

Освіта - Львівський національний університет ім.І.Франка. Філологічний факультет.

Фах за дипломом - Філолог. Викладач російської мови та літератури. Викладач англійської мови та літератури.

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне кредо - Ми повинні самі вірити в те, чому навчаємо наших дітей.

Форми і методи навчання, які практикую в роботі - урок - лекція, урок - диспут, особистісно - орієнтоване навчання, метод проектів, створення ситуації успіху.

Особисті досягнення:

  • автор методичних статей у фахових журналах - «Зарубіжна література в навчальних закладах України», «Всесвітня література в навчальних закладах України», «Дивослово»;

  • укладач збірника фрагментів факультативних занять з російської мови в школі з українською мовою навчання у 5 - му класі (СЗШ І - ІІ ст.с.Чолгині, 2011);

  • 2005 р. - надруковано краєзнавчий нарис «Салаші» (Львів, «Каменяр». 2005);

  • 2008 р. - надруковано краєзнавчий нарис «Чолгині» (Львів, «Каменяр». 2008);

  • 2010 р. - надруковано історико - краєзнавчий нарис «Фортеця Дукля - містечко Брухналь - село Терновиця» (Львів, «Логос». 2010);

  • 2011 р. - учасник міжнародного методичного семінару для викладачів російської мови в рамках програми «Русский язык вне России» (24.06. - 26.06.2011, сертифікат від 22.07.2011);

  • 2011 р. - оголошено подяку відділом освіти Яворівської РДА та районною профспілковою організацією працівників освіти;

  • 2012 р. - надруковано збірку краєзнавчих оповідок «Яворова дума» (Львів, «Логос». 2012);

  • 2012 р. - пройдено курси «Казкотерапія» при видавництві «Шкільний світ» (Київ);

  • 2012 р. - нагороджено грамотою Львівської обласної ради

     


Педагогічний портрет вчителя біології Тиховської Дарії Іллівни

Освіта - Львівський ордена Леніна державний університет ім. І.Франка.Біологічний факультет.

Фах за дипломом - Викладач біології і хімії.

Кваліфікаційна категорія - вчитель-методист.

Педагогічне кредо-Для того,щоб когось переконати, виховати і навчити, потрібно самій стати взірцем для наслідування. І лише тоді діти потягнуться до тебе, повірять у все те, що їм розповідають і в чому переконують.

Форми і методи навчання,які практикую в роботі-урок-лекція,урок-диспут,бінарний урок,особистісно-орієнтоване навчання,метод проектів.

Особисті досягнення:

• методичні публікації у всеукраїнському науково-методичному журналі «Біологія» видавництво «Основа»:

  • 2010р.- «Екологічні проблеми харчування»

  • 2011р.-«Лікарські рослини»

  • 2011р.-«Новий погляд на серце»

  • 2010р.-у складі творчої групи вчителів при ЛОІППО брала участь у написанні методичних розробок уроків з біології для 9 класу.

• збірка методичних рекомендацій «Рослини цілителі» (для вчителів природничого циклу та класних керівників).

  • 2010р.- «Гарбуз в українському домі»

  • 2011р.- «Що знайде місце у Великодньому кошичку?»

  • 2012р.- «Яблуко - моє здоров′я»

• Інформаційно-пропагандистська робота

  • 2009р.- встановлення щита «Любіть природу»(рекреаційна зона смт. Івано-Франкове)

  • 2011р.- виступ по 12 каналу Львівського телебачення (передача «Вже ранок»)

  • 2011р.- виступ по обласному радіо (передача «Наше довкілля»)

Статті у районному часописі « Яворівщина»:

  • 2009р.- «Любіть природу»

  • 2011р.- «Охороняємо провісників весни»

  • 2011р.-«Дбати про майбутнє»

 

• Гурткова робота

-2010р. - «Краще шкільне лісництво»- III місце

-2010р. - «Мальовнича природа» - II місце

-2011р. - «Історія міст і сіл України»- II місце

-2011р. - еколого-краєзнавчий матеріал «400 років Янову» - II місце

-2011р. - «Краса і біль України»- II місце

-2012р. - «Ліси для майбутнього»- I місце

• Конкурси методичних матеріалів:

-2011р. - «Цікава школа»- I місце

-2011р. - «Збережемо первоцвіти»- I місце

-2011р. - «Образ природи у вишивці» - I місце

- 2011р. - Лауреат конкурсу «Учитель року 2011р.». Номінація «Біологія»

• Науково-дослідна робота

  • 2012р.- учасник I Міжнародної науково-практичної конференції «Екологічна безпека як основа сталого розвитку суспільства»( місто Львів).Тема доповіді: «Визначення ступеня забруднення атмосферного повітря в смт. Івано-Франкове Яворівського району Львівської області під час Євро-2012 та по його закінченні».

• Відзнаки:

-2009р.- Грамота Міністерства освіти і Національного-еколого-натуралістичного центру учнівської молоді.

- 20011р.- Диплом Головного управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації.

 


 

Педагогічний портрет вчителя математики Писко Наталії Григорівни

Освіта – Дрогобицький державний педагогічний інститут ім. Івана Франка. Фізико-математичний факультет

Фах за дипломом – Вчитель математики, інформатики і обчислювальної техніки

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст першої категорії

Педагогічне кредо – Хочеш зробити світ кращим – почни зі своїх уроків

Форми і методи навчання, які практикую в роботі – урок-лекція, проблемне навчання, навчання на моделях, метод проектів, інтерактивні методи, диференційоване навчання, групове навчання, особистісно-орієнтоване навчання, створення ситуації успіху.

Індивідуальна науково-методична проблема – «Застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики».

Рік атестації – 2013

Рік попередньої атестації – 2008

Особисті досягнення -

• розроблено цикл уроків з алгебри для 9-го класу по темі « Найпростіші перетворення

графіків функцій» з використанням інтерактивних та інформаційно-комунікаційних

технологій ;

• розроблено цикл уроків з алгебри для 8-го класу по темі « Квадратні рівняння» з використанням інтерактивних технологій;

• 2008-2009рр. – Калюжний В. отримав відмінний сертифікат на конкурсі «Кенгуру»;

• 2009-2010рр. – Калюжний В. ,Чепак М. ,Гулик Ю. ,Задорожний В., Вишинський С., Пенко В. отримали добрий сертифікат на конкурсі «Кенгуру»;

• 2011-2012рр. – Гулик Ю. - отримав золотий сертифікат , Калюжний В. ,Чепак М. , Василишин Р.- добрий сертифікат на конкурсі «Кенгуру».

У міжатестаційний період (2008-2013р.р.) були проведені заходи:

• на базі освітніх округів – виступ на засіданні методичної комісії вчителів математики з доповіддю « Технології колективного способу навчання » (16.02.2012), виступ на засіданні методичної комісії вчителів математики з доповіддю « Застосування технологій інтерактивного навчання на уроках математики » (29.11.2012р.), виступ на засіданні методичної комісії вчителів математики з доповіддю «Концептуальні положення технології проблемного навчання » (18.02.2010), виступ на засіданні методичної комісії вчителів математики з доповіддю «Формування мотивації та активізація навчальної діяльності » (02.10.2008);

 

• на базі району – доповідь на районному педагогічному семінарі « Компетентнісний підхід

до навчання учнів на уроках математики» (27.03.2012).

 


 

Педагогічний портрет вчителя хімії Окулової Оксани Володимирівни

Освіта : вища . Львівський національний університет ім. І. Франка , хімічний факультет

Фах за дипломом : хімік . Викладач

Кваліфікаційна категорія : спеціаліст вищої категорії

Педагогічне кредо : « Навчати творчо – навчатися творчості »

Форми і методи навчання, які практикую в роботі : особистісно – орієнтоване навчання , застосування методики критичного мислення на уроках хімії, метод проектів, інтегровані уроки, уроки з елементами екології .

Індивідуальна науково – методична проблема: « Формування екологічної компетентності через зміст уроків хімії »

Рік атестації – 2013

Рік попередньої атестації - 2008

Особисті досягнення :

Автор методичного посібника « Самостійні та контрольні роботи з хімії . 10 клас (рівень стандарту)»

Розробила контрольні та самостійні роботи для 10 класу (академічний рівень)

Склала контрольні та самостійні роботи для 11 класу ( рівень стандарту та академічний )

Розробка системи уроків для 10 класу ( академічний рівень ) з теми « Неметалічні елементи та їх сполуки »

Уроки з використанням екологічного компоненту для 11 класу (рівень стандарту )

Розробка інтегрованих уроків хімія – біологія , хімія – основи здоровя , хімія – фізика .

Створила свій сайт , щоб поділитися набутим досвідом .

 

У міжатестаційний період ( 2008 – 2013 ) приймала участь в таких заходах :

на базі району : учасник майстер – класу з тем « Ігрова модель навчання на уроках хімії » ( 19.04.2010 ) , « Аналіз теорії критичного мислення » ( 17.05.2010 ), « Новітні технології навчання » ( 02.06.2010) ;

на базі освітніх округів - виступ « Презентація моделі нетрадиційного уроку » (10.03. 2010 ) бінарний урок хімія – біологія ( 30.04.2012 ) , участь в проведенні моніторингового дослідження освітнього округу ;

на базі школи : виступ на історико – просвітницькому семінарі з доповіддю « Видатні хіміки України » ( 2010 ) .

 


 

 

Педагогічний портрет вчителя світової літератури Параняк Наталії Ігорівни

Освіта - Дрогобицький державний педагогічний інститут ім. І.Я. Франка

Фах за дипломом – Вчитель російської мови та літератури

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст I категорії

Педагогічне кредо – «Хто не може взяти ласкою, той не візьме і строгістю»

Форми і методи навчання, які практикую в роботі - урок-розповідь, урок учнівських читань, урок-лекція, реалізація комплексної мети уроку навчальної, виховної, розвивальної.

Особисті досягнення:

  • Укладач збірника для розвитку навиків вдумливого читання на уроках світової літератури у 7 класі (Яворів, 2010).

  • 2012 р. – нагороджена грамотою Яворівським відділом освіти за ІІІ місце у районному конкурсі проектних робіт «Шлях майстра», присвяченого 120 річчю від дня народження М. Булгакова у номінації «Навчальний проект».

Педагогічний портрет

вчителя з предмету «Захист Вітчизни»

Шаблінського Івана Михайловича

 

Освіта – Рівненський державний інститут культури.

Фах за дипломом – культурно-освітня робота.

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.

Педагогічне кредо – Бачити в кожній людині особистість.

Форми і методи навчання, які практикую в роботі – урок-лекція, урок-диспут, метод проектів, особистісно-орієнтовне навчання.

Індивідуальна науково-методична робота – «Здійснення між предметних зв’язків на уроках з предмету «Захист Вітчизни», фізичного виховання та історії України».

Рік атестації – 2013

Рік попередньої атестації – 2008

Особисті досягнення :

  • укладач планів - конспектів з предмету «Захист Вітчизни» для учнів 10-11 класів (2010р.);

  • укладач програми гуртка «Влучний стрілець» ( 2009р.);

  • підготовка та участь команди школи в обласному етапі дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри Українського козацтва «Сокіл»(«Джура») - ІІІ –загальнокомандне місце (2011р.);

У номінації «Стройова підготовка» - І призове місце.

  • підготовка та участь команди школи в обласному етапі дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри Українського козацтва «Сокіл»(«Джура») - ІV загальнокомандне місце (2012р.);

У номінації «Стройова підготовка» - І призове місце.

  • 2008р., 2009р., 2011р., 2012р.- нагороджено грамотою Яворівсько-Мостиського об’єднаного районного військового комісаріату.

  • 2012р. –нагороджено грамотою Яворівської районної державної адміністрації та Яворівської районної ради.

 

У міжатестаційний період (2008-2013р.р.) були проведені заходи:

  • на базі навчального закладу - конкурси строю і пісні, козацькі забави – (2008 р., 2010р., 2012 р.);

  • на базі навчального закладу - чемпіонат школи з кульової стрільби серед юнаків та дівчат 9-11 класів (2009 р.);

  • на базі навчального закладу - відкрите заняття з предмету «Захист Вітчизни»- ( 2010 р. - присутні М.Зелест – інспектор відділу освіти Львівської ОДА, Б.Флис – методист відділу освіти Яворівської РДА);

  • на базі району – виступ на районному засіданні вчителів предмету «Захист Вітчизни» (27.08.2009р.);

  • на базі району – районний педагогічний практикум (методичний захід для вчителів району з предмету «Захист Вітчизни» (м. Яворів, 20.05.2012р.).
 

 

Педагогічний портрет вчителя початкових класів Кухар Ірини Іванівни

Освіта – Дрогобицький державний педагогічний інститут ім. Івана Франка

Спеціальність - «Початкове навчання»

Фах за дипломом - учитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне кредо - "Вимогливість і любов до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості".

Форми і методи навчання, які практикую в роботі - урок-казка , урок-гра,  урок – інсценізація, урок – подорож, інтелектуальні ігри, особистісно-орієнтоване навчання, створення у навчально-виховному процесі ситуації успіху.

Індивідуальна науково-методична проблема – « Творчі завдання як засіб формування інтелектуальної культури молодшого школяра »

Рік атестації - 2013

Рік попередньої атестації - 2008

 

Моя мета:

  • виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно – орієнтовані педтехнології.

  • створити атмосферу доброзичливості, щирості, успіху;

  • розкрити унікальні здібності вихованців, відчуття радості за свої досягнення, віру у власні сили, наполегливість у подоланні труднощів.

- будувати стосунки зі школярами з урахуванням їхньої індивідуальності, готовності до навчальної діяльності;

- поряд з індивідуальними розвивати групові форми занять, якісно змінюючи ступінь відповідальності кожного за загальний результат;

- формувати навички самоконтролю та самооцінки.

 

У між атестаційний період (2008-2013р.р.) були проведені заходи:

--2009-2011р.р. - голова предметної комісії Івано-Франкового освітнього округу;

-- 02.03. 2011р. - на базі освітнього округу. Доповідь на тему: ”Використання творчих вправ як засобу мотиваційного забезпечення процесу навчання рідної мови ”

-- 17.09.2012р. - на базі освітнього округу. Доповідь на тему: » Оновлення змісту початкової освіти на основі впровадження нового Державного стандарту початкової середньої освіти»

 


 

 

Педагогічний портрет вчителя історії та правознавства Довбій Мирослави Іванівни

Освіта - Львівський національний університет ім. І. Франка. Історичний факультет.

Фах за дипломом – Історик. Викладач історії та суспільствознавства.

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.

Педагогічне кредо – "Твій успіх іде на користь мені, а мій - на користь тобі».

Форми і методи навчання, які практикую в роботі – урок-лекція, урок-диспут, метод проектів, уроки з використанням комп’ютерних технологій.

Індивідуальна науково – методична проблема – «Формування національної свідомості учнів під час пошукової краєзнавчої роботи на уроках історії та позакласної роботи».

Рік атестації – 2013

Рік попередньої атестації – 2008

Особисті досягнення:

  • 2008 р. – нагороджена грамотою Яворівського районного відділу освіти;

  • 2008 р. – учасник обласного краєзнавчо – туристичного конкурсу «Мій край»

  • ( сертифікат від жовтня 2008 р.);

  • 2008 р. – укладач тематичних завдань з історії у 6 кл.;

  • 2009 р. – учасник обласної краєзнавчої конференції «Стежки рідного краю»

  • (сертифікат МАУП травень 2009р.);

  • 2010 р. – створено історичний проект «Історія моєї школи»;

  • 2011 р. – до 400-річчя заснування селища Янів ( Івано – Франкове) укладено історію рідного селища;

  • Учасник конференції «Організація рекреаційно-туристичної діяльності у національних парках заходу України» (Виступ «Янів» (Івано-Франкове) – центр розвитку рекреації на Розточчі); Збірник методичних матеріалів. К. 2011

  • 2012 р. – до 70- річчя ОУН – УПА створено краєзнавчий опис « Полум яні серця»

  • ( опис бойових шляхів сотень УПА, що діяли навколо селища Івано-Франкове);

У міжатестаційний період ( 2008-2013рр.) були проведені заходи:

  • на базі навчального закладу – засідання методичної комісії вчителів історії «Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом методів інтегрованих уроків»(грудень 2009 р.), «Актуалізація навчальної діяльності учнів на уроках історії» ( грудень 2010 р.), «Пошукова діяльність учнів при підготовці проектів узагальнюючих уроків» ( грудень 2011 р.).

  • на базі освітнього округу – проблемний семінар « Сучасні інноваційні технології на уроках» (виступ на спільному засіданні методичних комісій та заступників директорів з навчальної частини; жовтень 20010 р.).

 


Педагогічна майстерність   ПРОДОВЖЕННЯ