Педагогічний портрет вчителя англійської мови Білоус Ольги Михайлівни

Освіта – Дрогобицький державнй передогічний інститут ім. Івана Франка .

Фах за дипломом - вчитель англійської та німецької мови

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії

Педагогічне кредо – Хороший учитель подібний свічці - сам згоряє, проте освітлює шлях іншим.

Форма і методи навчання, які практикую в роботі – метод проектів, створення ситуації успіху, особистісно – орієнтовне навчання .

Індивідуальна науково – методична проблема – «Використання практичних технологій на уроках англійської мови»

Рік атестації – 2013

Рік попередньої атестації – 2008

Особисті досягнення :

  • Учасник методичного семінару для вчителів англійської мови, організований Oxfopd University Press (сертифікат від 13.04.2010)

  • Вчитель призерів районної олімпіади :

Фолюш Ольга 10-клас, 3-тє місце 1010р.

Острокостова Марія 11-клас, 3-тє місце,2010р.

Фолюш Ольга 11-клас, 2-ге місце, 2011р.

  • Виступи на кущовому методичному об`єднанні учителів англійської мови :

Доповідь на тему: «Використання рольових ігор на уроках англійської мови» 2009р.

Доповідь на тему: «Інноваційні технології на уроках англійської мови» 18.11.2010р.

  • Виступ на тему «Європейське мовне портфоліо »

  • Доповідь на тему «Творчий підхід до навчання граматики на уроках

англійської мови» 22.11.2012р.

У міжатестаційний період (2008 – 2013рр.) брала участь у проведенні тижнів англійської мови:

  • Вистава «The Advantures of Tom Sawyer»

  • Вечір «Burn`s Supper», присвячений до дня народження великого шотландського поета.

  • Вечір до дня Св. Валентина.

  • Вікторина: Що? Де? Коли?

  • КВК для 5-их класів.

  • Диспут на тему : "Україна – європейська держава.”

 


Педагогічний портрет вчителя початкових класів Поліщук Лесі Степанівни

Освіта – Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. Початкове навчання.

Фах за дипломом – учитель початкових класів.

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст І категорії.

Педагогічне кредо – Наймудрішим є той, хто вміє донести найскладніші речі просто.

Форми і методи навчання, які практикую в роботі – урок-гра, метод цілих слів, створення ситуації успіху.

 

Особисті досягнення:

  • 2010 р. – дипломант Всеукраїнського конкурсу "Люби і знай свій рідний край”, організатором якого є ТОВ "Дитячий міжнародний журнал ”Познайка” за підтримки Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти;

  • 2010 р. – учасник навчальної сесії для вчителів англійської мови у початкових класах, організовану Oxford University Press ( Сертифікат від 24.03.2010 );

  • 2011 р. – прослухано курс "Основи інформаційно-комунікаційних технологій”. Програма "Сто відсотків” ( Сертифікат № STO0052 );

  • 2012р. – 3 «добрих результати» у конкурсі «Кенгуру», що проводить Львівський фіз.-мат ліцей-інтернат Львівського національного університету імені Івана Франка
 

Педагогічний портрет учителя української мови та літератури Тлустої Ольги Петрівни

Освіта - Львівський національний університет ім. Івана Франка. Філологічний факультет.

Фах за дипломом - Філолог. Викладач української мови та літератури.

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії. Педагогічне звання «Старший вчитель»

Педагогічне кредо «Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом». Л.Костенко

Форми і методи навчання, які практикую в роботі. Пояснювально-ілюстративний та

проблемний методи навчання, урок прес-конференція, урок - змагання.

Індивідуальна науково-методична проблема - Розкриття та розвиток потенційних навчально – пізнавальних можливостей учнів на уроках української мови та літератури.

Рік атестатестації -2013

Рік попередньої атестації -2008

Особисті досягнення :

- доповідь « Формування мовленнєво-комунікативних умінь учнів у процесі вивчення української мови» (2009, учасник круглого столу словесників району)

- участь у науково-практичному семінарі « Мова. Культура. Право». Виступ з доповіддю

«Методика лінгвістичної підготовки правників» (жовтень 2011 ЛьвДУВС);

-доповідь «Еристика- мистецтво ведення дискусії» (2011). Виступ на засіданні кафедри юридичної лінгвістики ЛьвДУВС

 

 


 

Педагогічний портрет вчителя початкових класів Гедзи Тетяни Михайлівни

Освіта - Львівський національний університет ім. І. Франка. Біологічний факультет.

Фах за дипломом – Біолог. Викладач біології і хімії.

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст (мала вищу категорію, але по сімейних обставинах не поїхала на курси і категорію зняли)

Педагогічне кредо – Вчитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться.

Форми і методи навчання, які практикую в роботі – урок-розповідь, урок-диспут, створення ситуації успіху, метод проектів, використання інтерактивних вправ.

Індивідуальна науково – методична проблема – «Здійснення між предметних зв’язків на уроках основ здоров’я».

Рік атестації – 2013

Рік попередньої атестації – 2006

Особисті досягнення:

  • На базі освітніх округів – виступи на засіданні методичної комісії вчителів початкових класів (2010, 2011рр.);

  • Підвищення професійного рівня по навчанню учня – аутиста за індивідуальною формою навчання (2008-2012рр.);

  • Проведено виховний захід з учнями 3 кл. «Правила дорожнього руху».

  • Пройдено курси «Основи інформаційно – комунікаційних технологій» 2012р., сертифікат №13186.

У міжатестаційний період ( 2008-2013рр.) були проведені заходи:

  • Відкритий урок на тему: «Вплив куріння і алкоголю на здоров’я людини», 2012р.;

  • На базі району – районний педагогічний практикум (з досвіду роботи з дітьми з особливими потребами), 2012р.;

  •  

На базі навчального закладу – проблемний семінар «Вирішення проблеми збереження та зміцнення здоров’я учнів 1 – 4 класів», 2010р.

 

 

 


 

Педагогічний портрет вчителя фізичної культури Малішевського Юрія Петровича

Освіта - Львівський національний інститут фізичної культури.

Фах за дипломом – Викладач фізичного виховання і спорту.

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне кредо – В здоровому тілі здоровий дух.

Форми і методи навчання, які практикую в роботі – урок-лекція, груповий метод, словесний метод, метод колового тренування, ігровий метод, індивідуальний метод .

Індивідуальна науково – методична проблема – «Виховання звички самостійно виконувати фізичні вправи».

Рік атестації – 2013

Рік попередньої атестації – 2008

Особисті досягнення:

  • 2008 р. – ІІ місце з баскетболу серед СЗШ І – ІІІ ст. Яворівщини;

  • 2009 р. – ІІ місце з баскетболу «дівчата» серед СЗШ І – ІІІ ст. Яворівщини;

ІІІ місце з баскетболу «хлопці» серед СЗШ І – ІІІ ст. Яворівщини.;

  • 2010 р. – ІІ місце з баскетболу «хлопці» серед СЗШ І – ІІІ ст. Яворівщини;

ІІІ місце з баскетболу «дівчата» серед СЗШ І – ІІІ ст. Яворівщини.;

  • 2011 р. – ІІ місце з баскетболу «дівчата» серед СЗШ І – ІІІ ст. Яворівщини;

ІІІ місце з баскетболу «хлопці» серед СЗШ І – ІІІ ст. Яворівщини.;

  • 2012 р. – ІІ місце з баскетболу «дівчата» серед СЗШ І – ІІІ ст. Яворівщини;

ІІІ місце з баскетболу «хлопці» серед СЗШ І – ІІІ ст. Яворівщини.;

ІІІ місце туристичний зліт у номінації «Туртехніка» в 55-х районних туристичних змаганнях,присвячених 70-й річниці утворення УПА. серед СЗШ І – ІІІ ст. Яворівщини.;

У міжатестаційний період ( 2008-2013рр.) були проведені заходи:

  •  

на базі навчального закладу було проведено семінар вчителів фізичної культури району. Тема уроку: «Рухливі ігри в 6-му класі» (22.02.2011р.)

 

 

 


 

Педагогічний портрет вчителя початкових класів Острокостової Людмили Володимирівни

Освіта - Самбірське педагогічне училище.

Фах за дипломом – Вчитель початкових класів.

Освіта – Львівський національний університет ім. І.Франка. Історичний факультет.

Фах за дипломом – Історик. Викладач історії та суспільствознавства.

Педагогічне кредо – Знати дитину, любити її і вірити в неї.

Форми і методи навчання, які практикую в роботі – урок – казка, урок – подорож, урок – гра, урок – конкурс.

Індивідуальна науково - методична проблема – «Активізація розумової діяльності молодшого школяра».

Рік атестації – 2013

Рік попередньої атестації – 2008

Учасник майстер – класу Ш.О. Амонашвілі «Основи гуманно – особистісного підходу до дітей в освітньому процесі» (Сертифікат 2006 р.)

Мої заповіді:

  • Найголовніше у вчительській праці – знати дитину.

  • Легше любити весь світ, ніж одну дитину.

  • Виховання лише тоді стає реальною силою, коли воно ґрунтується на вірі в дитину.

  • Жодна дитина не повинна відчути, що вона невдаха, що вона нездібна.

  • Духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри, казки, музики, фантазії, творчості. Без цього вона - засушена квітка.

 

У міжатестаційний період (2008 – 2013 р.р.):

  • щороку учні беруть участь у конкурсах «Колосок» та «Кенгуру»;

  • 2010 – 2011 р. переможцями стали учні Василишин Л., Ворощук М., Мандрик Д. та інші;

  • зібрано навчально – методичні матеріали за темою «Прикметник», 2клас;

  • розроблено уроки за творчістю Марійки Підгірянки, 3 клас;

  • виступ на засіданні окружної предметної комісії вчителів початкових класві на тему «Мовленнєва діяльність молодшого школяра», 2010р.;

  • відкритий захід «Без мови народу нема», 2012р

 


 

Педагогічний портрет вчителя світової літератури Фединяк Оксани Ростиславівни

Освіта – вища

Фах за дипломом – російська мова та література

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст І категорії

Педагогічне кредо – Учитель – творець свого уроку

Форми і методи навчання, які практикую в роботі – урок-лекція, урок-екскурсія, уроки-конкурси, спрямованість уроку – всебічний комунікативний розвиток учнів

 

Особисті досягнення:

  • Передбачаю розв’язання різноманітних творчих завдань, спрямовую учнів на пошукові види робіт, бесіду з проблемними запитаннями.

  • Використовую інтерактивні види і форми роботи.

  • Розробила конспекти уроків за творчістю М. де Сервантеса, А.П.Чехова,

  • Ч. Діккенса, Андерсена.

 


 

Педагогічний портрет вчителя початкових класів Косач Ірини Вікторівни

Освіта - Вища.

Фах за дипломом - Педагогіка і методика початкового навчання (учитель початкових класів).

Кваліфікаційна категорія - Вища

Педагогічне кредо - Я є учитель!Це звучить так гордо.

Тому,що нам довірили святе – дитячі душі.

І я безмежно рада, бо в кожній з них є часточка мене.

Форми і методи навчання, які практикую в роботі - Фронтальна, групова, колективна форма роботи. Пояснювально- ілюстративний метод, метод проблемного викладу. Урок- гра, урок- подорож.

Особисті досягнення:

2009р. – 4 срібних сертифікати на конкурсі «Колосок».

2010р. – 3 золоті сертифікати на конкурсі «Кенгуру».

2011р. – пройдено комп’ютерні курси (Сертифікат).

2012р. – нагороджено сертифікатом за добрий результат у конкурсі «Кенгуру».

Керівник предметної комісії вчителів 3-х класів.  

 


 

Педагогічний портрет вчителя української мови та літератури Мороз Тетяни Олексіївни

Освіта: Львівський державний університет ім.. І. Франка

Фах за дипломом - Філолог. Викладач української мови та літератури.

Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії. Старший вчитель.

 

Педагогічне кредо – Змахнуть крилом й спливуть , мов день, роки, зітруть турботи, що тривожать нині, але залишаться навіки їх плоди – знання, які зростила у дитині!

 

Форми і методи навчання, які практикуються в роботі – урок-казка, урок-подорож, урок-лекція, інтегровані та нестандартні уроки, особистісно-орієнтоване навчання, метод випереджувального навчання, використовую мультимедійні технології для активізації пізнавальної діяльності учнів.

Індивідуальна науково - методична проблема - «Нестандартні уроки літератури, як засіб формування творчої особистості учня».

Рік атестації – 2013

Рік попередньої атестації – 2008

Особисті досягнення –

2008 рік – Поліщук Любов – ІІІ місце у районному конкурсі читців віршів Тараса Шевченка

2012 рік – Рябошапка Вікторія – ІІІ місце у ІІ турі олімпіади з української мови і літератури

2011 рік – грамота подяка дирекції школи за організацію і проведення свята – конкурсу « Пісня живе поміж нас»

 

У міжатестаційний період - (2008-2013 рр.) були проведені заходи:

на базі освітнього округу:

  • на засіданні методичної комісії вчителів української мови та літератури при СЗШ І-ІІІ ст. ім. І. Франка смт Івано-Франкове доповідь на тему: « Підготовка до ДПА та ЗНО. Методика проведення пробного тестування у школі» 05.05.2010р.

на базі навчального закладу:

  • проблемний семінар « Калейдоскоп інноваційних технологій методів і форм навчання».

на засіданні творчої групи вчителів :

Захист конспекту інтегрованого уроку на тему:» Автобіографічна повість про дитинство « Гуси-лебеді летять».

Проблеми життя і смерті на сторінках твору. Пристосування птахів до польоту.

на базі навчального закладу було проведено виховні заходи :

«Свято : Ходить гарбуз по городу» для учнів 5-6 класів (2010)%

Година спілкування для учнів 6 класів на тему: «Людина починається з добра»(2011);

Свято-конкурс української пісні для учнів 5-7 класів на тему :»Пісня живе поміж нас»(2012);

Ранок на тему : «Мова наша, мова, мова барвінкова». Для учнів 5-6 класів (2010)