Головна » Файли » Атестація педагогічних працівників

Про результати вивчення системи роботи вчителя української мови та літератури Волошин Наталії Миколаївни
27.03.2017, 16:26

 

Відділ освіти

Яворівської райдержадміністрації

 

Івано – Франківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

імені Івана Франка Яворівської районної ради

Львівської області

 

Наказ

16.03.2017 № 01-05/

 

Про результати вивчення

системи роботи вчителя української мови та літератури

Волошин Наталії Миколаївни

 

У зв’язку з черговою атестацією адміністрацією школи вивчалася система роботи вчителя української мови та літератури Волошин Наталії Миколаївни.

Згідно наказу школи №01-05/232 від 14.10.2016р. «Про вивчення системи роботи вчителів, що атестуються у 2016 – 2017 н.р.», було відвідано систему уроків з української мови «Риторика. Основи ораторського мистецтва» в 11-Б класі з 17.10.2016 по 10.12.2016; «Узагальнення і систематизація найважливіших відомостей з основних розділів науки про мову. Лексикологія і фразеологія української мови» з 20.02.2017 по 07.03.2017р. , вивчено ділову документацію, а саме класні журнали, зошити та щоденники учнів з метою перевірки виконання вчителем навчальних програм, вимог до ведення і перевірки зошитів, проведення контрольних робіт, здійснено епізодичне відвідування уроків у класах різних вікових категорій; проведено бесіди з учителями, учнями, батьками щодо якості роботи вчителя.

Під час підготовчого періоду адміністрацією школи було проведено вивчення навчальної програми з української мови та літератури, нормативних та роз­порядчих документів, що стосують­ся навчально-виховної діяльності вчителя; складений план та визна­чена основна мета вивчення системи роботи вчительки; затверджено календарно-тематичне планування та графік тематичного оцінювання знань учнів. До вивчення системи роботи залучено практичного психолога школи Ізб’янську С.А.

Волошин Н.М. має повну вищу освіту за спеціальністю «Українська мова та література. Англійська мова» та працює за отриманим фахом в Івано – Франківській ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Івана Франка з 1990 року.

За період роботи зарекомендувала себе кваліфікованим педагогом. Має відповідну науково-теоретичну підготовку, володіє методикою викладання української мови та літератури. Уроки її результативні, різноманітні види їх спонукають і зацікавлюють учнів до вивчення предмету. Вчитель ефективно здійснює постійний пошук нових ефективних методик навчання. Достатньо уваги приділяє самостійній, пошуковій роботі, вчить учнів робити власні висновки, узагальнювати, заохочує учнів самостійно здобувати знання.

Творчо використовує дидактичний матеріал, інформаційно-комунікативні технології, що дозволяє їй активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроків та якість навчальних досягнень учнів, намагається завжди бути поінформованою про новації в методиці викладання предметів. Серед домінуючих форм роботи - урок-диспут, урок-гра,музичний урок з асоціаціями; комунікативно-творчий практикум, творче моделювання, лексична робота, дослідження-трансформація, стилістичний експеримент, інтонаційний практикум, практикум із редагування.

Велику увагу педагог приділяє роботі з обдарованими учнями, готує дітей до участі в учнівських олімпіадах, різноманітних конкурсах. Підготовлені нею учні протягом останніх п’яти років неодноразово ставали переможцями та призерами районних та обласних конкурсів.

Волошин Н.М. бере активну участь у роботі окружного та районного методичного об’єднання вчителів української мови і літератури, передає свій педагогічний досвід молодим вчителям.

Приділяє належну увагу позакласній роботі з предмету.

Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів, володіє здатністю переконувати та відстоювати свою думку, користується авторитетом серед колег, батьків, громадськості.

Під час перевірки були проведені контрольні роботи з української мови. Результати контрольних робіт виявились наступними:

  • 10.10.2016, 11-Б клас, українська мова, тема «Риторика», писало 15 учнів, форма роботи – тестові завдання:

І рівень – 2 учні (13,3%);

ІІ рівень – 2 учні (13,3%);

ІІІ рівень – 6 учнів (40%);

IV рівень – 5 учнів (33,3%).

  • 14.03.2017, 11-Б клас, українська мова, тема «Лексикологія», писало 15 учнів, форма роботи – диктант:

І рівень – 2 учні (13,3%);

ІІ рівень – 3 учні (20%);

ІІІ рівень – 7 учнів (46,6%);

IV рівень – 3 учні (20%).

Вчитель регулярно й об’єктивно перевіряє наявність класних і домашніх робіт, звертає увагу на культуру записів, охайність ведення зошитів, оцінює їх згідно з існуючими критеріями.

Проаналізувавши уроки рідної мови , слід зазначити, що більшість учнів мають достатній рівень сформованості орфографічної і пунктуаційної пильності: бачать у тексті особливості графічної форми слова, помічають пунктуаційні знаки у простих випадках.

У вчителя добре обладнаний кабінет, матеріали якого творчо використовуються в роботі.

Вчитель досконало володіє різноманітними методами виховної роботи. Вимоглива і разом з тим доброзичлива та терпелива. Любить дітей, розуміє їх психологію, знає індивідуальні особливості та уподобання. У своїй діяльності використовує сучасні досягнення педагогічної науки, виховує в дітей любов до Батьківщини, до свого народу, його минулого і сьогодення. Значну увагу приділяє краєзнавчій роботі, екологічному вихованню. Формує в школярів гуманні міжособистісні стосунки, почуття власної гідності, вміння відстоювати свою життєву позицію.

Чільне місце в системі її виховної роботи відводиться формуванню в учнів навичок здорового способу життя. Постійно проводить різноманітні тренінги, диспути, виховні години, мета яких - навчити учнів берегти і примножувати своє здоров'я та здоров'я оточуючих.

Вивчає і творчо використовує досвід кращих педагогів-новаторів. Щедро ділиться власними надбаннями, виступає на шкільних та районних методичних об'єднаннях класних керівників. Тактовна, ввічлива, користується повагою серед вчителів, учнів, батьків.

Серед особистих досягнень вчителя в міжатестаційний період наступні:

Конкурси та олімпіади:

2013р.Мовно-літературний конкурс учнівської молоді ім.Т.Г.Шевченка 3 місце (Вишинський Д.6-В кл.)

2013р.Обласний поетичний конкурс "Природа нашого краю-2013",присвяченого проблемам збереження довкілля,який проводився Природним заповідником Розточчя"1 місце (Бутка О.6-В кл.)

2014р.Конкурс знавців рідної мови ім.П.Яцика 3 місце (Вишинський Д.7-В кл.)

2015р.Районний конкурс Олімпіади з української мови та літератури 3 місце (Рябошапка В. 10-Б кл.)

2016р.Районний конкурс Олімпіади з української мови та літератури 2 місце (Рябошапка В. 11-Б кл.)

Робота на базі району та округу:

Доповіді на засіданні методичного об єднання вчителів української мови та літератури: 1.Обдаровані діти:виявлення,навчання і розвиток(2013р.)

2.Роль літератури в творчих здібностях учнів(2013р.)

3.Культура мовлення вчителя-круглий стіл (2014р.)

4.Впровадження елементів екологічної освіти на уроках української мови (захист конспекту уроку, 8кл., 2015р.).

5.Захист конспекту уроку на тему «Ідея сродної праці за Г.Сковородою» (урок-дискусія 11кл., 2016р.).

6.Відкритий урок-диспут: Україні - 25років! 11кл.01.09.2016р.

7.Олімпійський урок (комбіноване навчання 11кл.2016р.)

8.Семінар з культури мовлення для вчителів на базі школи 2016р.

9.Доповідь на тему:Таємниця величі Каменяра(громадське зібрання в селищі з нагоди 160-ої річниці від дня народження поета). 2016р.

10.Участь у районному семінарі,присвяченому 160-ій річниці від дня народження Каменяра.

Позакласна робота:

Літературно-музичні композиції:

1. «Ми не лукавили з тобою...»2014р.(до дня народження Т.Г.Шевченка)

2. «Без надії сподіватись» 2015р.(до дня народження Л.Українки)

3. «Від УПА до Майдану.Революція гідності очима і серцем» 2015р.

Літературні зустрічі:

1.Поезія рідного краю.Марія Помірча 2015р.

2.М.Помірча-презентація збірки «Розгойдані дзвони»2015р.

3.Романія Торбич-презентація книжки«Бабусині казки»2015р.

4.Літературне редагування книги «Драбина до неба»2013р,зібраної і упорядкованої Сестрами Чину Святого Василія Великого Провінції Божого Милосердя.

2012-2014рр.

Природоохоронна та еколого-просвітницька діяльність:співкерівник гуртка «Юні лісівники-дендрологи»на базі Яворівського національного природного парку.

Сценарій до свята заходів.

  1. «Подаруй життя ялинці».

  2. «Шевченко в наших душах».

  3. «Свято зустрічі птахів».

  4. «Екологія душі у творчості українських письменників».

Участь в акціях та флешмобах.

«Чиста Україна-чиста земля».

«Збережімо рідну мову».

«Екологічний десант»

«Поїдемо поговорити з лісом»

Учасник Товариства краєзнавців Яворівщини «Гостинець»

Учасник шкільного вчительського хору.

2014-2015рр. - Волонтерська діяльність (допомого пораненим бійцям у військовому шпиталі м.Львів).

Робота в кабінеті:

Придбано роздатковий матеріал з правопису української мови;

Наявні методичні розробки тестів до ДПА(9 кл. )та ЗНО (11 кл.)

Оформлено стіну біля кабінету до 200-ліття з дня народження Шевченка.

Оновлено меблі та стенди.

Нагороди.

1.Грамота відділу освіти Яворівської держадміністрації.2012р.

2.Грамота від Яворівського НПП 2013р.за вагомий внесок у формуванні екологічної свідомості шкільної молоді.

3.Подяка за активну участь у Всеукраїнському педагогічному практикумі«Світ творчості»2014р.(відділ освіти Яворівської держадміністрації)

4.Подяка за підготовку учнів до щорічного обласного поетичного конкурсу «Природа Розточчя»2016р.

Виходячи з вищевказаного,

 

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Схвалити досвід роботи вчителя української мови та літератури Волошин Наталії Миколаївни з питання «Культура мовлення, культура спілкування і культура поведінки - три складові вивчення рідної мови».

 

2.Учителеві української мови та літератури Волошин Н.М. пропагувати досвід роботи серед педагогів школи шляхом показу відкритих уроків та взаємовідвідування уроків, надання індивідуальних консультацій педагогам

Постійно

 

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор школи М.Ліскевич – Карпа

 

З наказом ознайомлено:

 

Н.Волошин

 

 


 

Категорія: Атестація педагогічних працівників | Додав:
Переглядів: 196 | Завантажень: 0