Головна » 2017 » Липень » 8 » 24 опорні школи з усієї України презентують у Києві результати трансформацій, які вони втілювали протягом року.
07:47
24 опорні школи з усієї України презентують у Києві результати трансформацій, які вони втілювали протягом року.

 

12 липня 2017 року 24 опорні школи з усієї України презентують у Києві результати трансформацій, які вони втілювали протягом року.

Рік тому 24 директори опорних шкіл з усіх областей України наважились стати агентами змін у сільській шкільній освіті, щоб зробити її фокусом інтересів та потреб учнів. Упродовж 2016-2017 навчального року кожна школа працювала з ментором задля того, щоб ґрунтовно змінити якість навчання. За цей час директори розробили плани розвитку шкіл, а педагоги засвоїли переваги змішаної форми навчання та опанували сучасні методи роботи з учнями.

Представники шкіл представлять досягнення спільної роботи та розроблені плани трансформації школи під час презентації «Опорні школи: рік змін та перспективи розвитку» проекту «Пілот 24», що організований Western NIS Enterprise Fund та Центром інноваційної освіти «Про.Світ» Centre of Innovational Education "Pro.Svit".

Презентація відбудеться:
12 липня 2017 року, початок о 9.00
за адресою: вул. Миколи Юнкерова, 47 (Пуща Водиця), Українська Академія Лідерства

Серед учасників заходу:

Pavlo Khobzey, Заступник Міністра освіти і науки України
Джон Пеннел, в.о. директора місії Агентства США з міжнародного розвитку USAID Ukraine - USAID Україна 
Аліна Носенко Alina Nosenko, Директор Klitschko Foundation
Ірина Соловей, керуюча партнерка Велика Ідея: Big Idea. Можливості
Ірина Озимок Irene La Fleur, Керівник Програми місцевого економічного розвитку Western NIS Enterprise Fund

В центрі реформи середньої освіти повинен бути учень. Правильно побудована стратегія допоможе забезпечити якісно новий рівень навчання, орієнтований не лише на передачу знань, а й на розвиток практичних навичок, критичного мислення, вміння вирішувати проблеми. І як наслідок – на підвищення кваліфікації вчителів та перетворення школи в центр гуртування громади. Сусідні країни вже пройшли такі перетворення, і досить успішно. І ці перші 24 опорні школи, які ми обрали для пілотного проекту, вже показали, що, незважаючи на обмежене фінансування, можна досягти значних результатів у розвитку шкіл та вплинути на освітню реформу загалом.

Проект «Пілот 24» має на меті об’єднати представників опорних шкіл (як адміністрацію, так і вчителів), щоб виробити нові формати взаємодії вчителя і школярів, директора і вчителів, школи і громади. Від часу запуску проекту відбулося вже 4 триденних модулі, присвячених різним аспектам освітнього процесу: практичний та цікавий для дітей формат уроку; розуміння психології дитини; емоційний інтелект; співпраця в колективі; візія та план розвитку школи. Наразі школи починають впровадження планів розвитку, які вони розробили в рамках програми разом з менторами. Засновником проекту «Пілот 24» є Western NIS Enterprise Fund у співпраці з Центром інноваційної освіти «Про.Світ».

Категорія: Опорна школа | Переглядів: 427 | Додав: Leonid