Головна » 2018 » Лютий » 2 » Дослідницький метод на уроці біології
14:54
Дослідницький метод на уроці біології

 

Дослідницький метод – метод навчання, який передбачає творче застосування знань, оволодіння методами наукового пізнання, формування досвіду самостійного наукового пошуку.

На уроці біології  у 6 класі при вивченні теми «Внутрішня будова листка», «Фотосинтез», учні конструювали власні знання, використовуючи дослідницький метод. Для актуалізації знань діти переглянули відео про процес «Фотосинтезу» (без звуку), прокоментували його, використовуючи попередні знання та самостійно сформулювали тему та визначили мету. 

Урок проводився  за технологією  «змішаного навчання» (модель «ротація за станціями»). Кожна команда (їх було три) отримала маршрутний лист із планом досліджень. На станції «Біологія» учні досліджували внутрішню будову листка (власноручно виготовляли препарат) з використанням мікроскопа. На станції «Хімія» провели досліди, які довели, що в процесі фотосинтезу рослини поглинають вуглекислий газ і виділяють кисень, під час процесу утворюються вуглеводи, фотосинтез не відбувається без води та світла.

На станції «Он-лайн»   відбувався пошук та поглиблений аналіз інформації. Результатом досліджень стали схеми процесу фотосинтезу, які створила кожна група зокрема. Учні продуктивніше навчаються, якщо методи навчання не обмежують їх творче мислення.

Створення та представлення власного продукту, дослідницькі навички, навички організації (управління об’ємом матеріалу та часом) та комунікації, технологічні навички, навички презентації, навички розв’язання проблем, навички оцінювання – ось головний результат інтерактивного навчання.

Справді, наука є частиною нашого повсякденного життя,  а не чимось абстрактним, що відбувається лише в лабораторії.  Урок підготували і провели учитель біології Михайлишин О.З., хімії Окулова О.В., інформатики Тиховська О.А..

 

 

Категорія: Навчальна робота | Переглядів: 200 | Додав: Leonid