Головна » 2017 » Травень » 13 » КОНКУРС «Рятівник»
20:23
КОНКУРС «Рятівник»

 

ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ

КОНКУРС «Рятівник»  (ротація за станціями) –

І районний етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»).

Конкурс проходив  11 травня 2017 року  в Івано-Франківській ЗОШ І-ІІІ ст ім Івана Франка у рамках І районного етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»). Головним суддею конкурсу був учасник АТО, санінструктор Михалик Назарій Ростиславович.

Конкурс «Рятівник» вчитель Захисту Вітчизни Завідія Наталія Ярославівна провела за методикою змішаного навчання, використовуючи модель «ротація за станціями» – це модель організації курсу чи предмету, в якому учні переходять між різними «станціями». Під час змагання рої демонстрували знання та навички першої домедичної допомоги  по таких станціях :

Станція №1 РОЗВ’ЯЖІТЬ КРОСВОРД та відгадайте ключове слово:

1.            Яку назву носить кровотеча, якщо кров з рани витікає спокійною річкою і носить темне забарвлення?

2.            М'які тканини розсікаються і утворюється  рана. Вона має лінійну форму, рівні, гладенькі, нездерті, слабосинюшні краї і гострі кінці. Як називається ця рана?

3.            Раптовий приступ сильної задишки.

4.            Засіб для тимчасової зупинки кровотечі з магістральних судин шляхом колового перетискання кінцівки та стискання її тканин.

5.            Безпечне місце на полі бою називається сектор ……

6.            Взаємне зміщення суглобових кінців , які сполучаються між собою кістки, яке відрізняється своєю стійкістю і обмеженням рухливості, а також характеризується явно вираженим больовим синдромом.

7.            Асептичний засіб у вигляді перев'язувального матеріалу, яким закривають рану.

8.            Вихід крові із кровоносних судин.

9.            Пристрій для фіксації ушкодженої частини тіла (кінцівки, шиї тощо). Виготовляють з твердого, міцного і пластичного матеріалу ...

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

                           

Станція №2 Вкажіть правильні відповіді у тестах.

                 Станція №3 Складіть алгоритм надання ПМД при синдромі довготривалого стиснення верхньої лівої кінцівки

Станція №4 Згадайте сім правил надання ПМД при непритомності.

              Станція №5 Розвяжіть задачу:

                 Потерпілий вдарився головою і втратив свідомість на 2 хв. У нього: головний біль     стискаючого характеру, шум у вухах, нудота, двічі було блювання, пульс 76 уд. за 1 хв. Що з потерпілим? Надайте ПМД.

Станція №6 Продемонструйте надання ПМД при підозрі на зупинку серця.

Станція №7  «Підтвердити або заперечити речення» у форматі програми LEARNINGAPPS.org

https://learningapps.org/display?v=pcox0ngyk17

  -   шановні читачі, спробуйте і ВИ.

 

Станція №8 Дайте відповіді на запитання тестів.

 

 

ПІДСУМОК ТЕОРЕТИЧНОГО БЛОКУ КОНКУРСУ РЯТІВНИК (за методикою змішаного навчання):

№п\п

станції

1

2

3

4

5

6

7

8

Загальна сума балів:

Загально-командне місце

 

 Назва рою

 

Сума балів по станціях

 

 

«Гарт»

4

7

4

4

7

4

15

8

53

4

«Патріот»

7

7

10

3

3

4

17

7

58

ІІІ

«Завзятих»

2

3

6

2

4

4

15

7

43

7

«Розточанський кіш»

10

9

14

7

8

4

19

9

80

І

«Лаври»

2

6

4

1

3

3

17

5

41

8

«Новітні гайдамаки»

4

8

2

1

4

3

14

8

44

6

«Галичина»

4

10

14

3

7

3

17

8

66

ІІ

«Вогнисті»

6

6

4

2

2

3

17

8

48

5

 

Вміння та чіткі навики надання ПМД – збережуть життя та здоров’я.

 

Категорія: Завідія Наталія Ярославівна | Переглядів: 204 | Додав: Leonid