Головна » 2017 » Листопад » 22 » Методичне об’єднання як форма роботи..
11:26
Методичне об’єднання як форма роботи..

 

Робота шкільного методичного об’єднання займає важливе місце в підвищенні професійної майстерності вчителя. Адже сучасний педагог повинен бути готовим до змін, відкритим до новацій, до нової професійної ролі.

З цією метою керівник методичного об’єднання Борис З.С., плануючи роботу засідань, обирає як традиційні, так і нетрадиційні  методи і форми методичної роботи, а саме:

  • ярмарки педагогічних ідей;
  • участь у конкурсах;
  • консультації;
  • майстер-класи;
  • захист конспектів.

Крім цього, адміністрація школи постійно стимулює розробку презентацій, власних і групових проектів, мультимедійних презентацій.

15 листопада в школі відбулося чергове засідання предметної комісії вчителів-словесників.

 Вчитель української мови та літератури Мороз Т.О. запросила колег на урок-ярмарок «Узагальнення й систематизація вивченого з розділу «Дієслово»».

 Різноманітні форми роботи: «Мікрофон», «Сенкан», «Асоціативний кущ», робота в малих групах, парах, гра «Пошук», «Доміно» стали перепусткою безпосередньо на ярмарок.

Колеги-філологи були зацікавлені і захоплені ефективними формами роботи на уроці. І, звичайно, цей досвід роботи, запозичений в Мороз Т.О., стане у пригоді під час проведення подальших уроків.

Важливе завдання словесника – формувати читацькі інтереси учнів. Підліткам властиві прагнення до повсякчасних змін і нових вражень, схильність до емоцій. Тому традиційні форми роботи на уроках літератури не завжди є ефективними. Вивчення літератури, крім реалізації пізнавальної мети, повинне захопити учнів, відкрити кожному можливість виявити себе творчо, працювати як індивідуально, так і в групах.

Учитель української мови та літератури Тлуста О.П. провела майстер-клас з вивчення розділу «Українська драматургія 20-30-их років ХХ століття» у 11 класі.

Цикл уроків з даної теми в профільному класі включає 8 уроків і контрольну роботу.

У жоден період української історії літературний процес не був таким складним і динамічним, як 20-30-ті роки ХХ століття.

«Розстріляне відродження» - жахливе за своїм змістом словосполучення і стало назвою цього періоду. У роки визвольних змагань український театр став важливим чинником національної культури.

Ольга Петрівна поділилася досвідом роботи з вивчення названого періоду, драматургами та тематикою їхньої творчості.

Урок-лекція оглядового розділу,вивчення біографії Миколи Куліша (учні складають структурно-логічну схему, заповнюють таблицю, працюють з тестовими завданнями).

Література кожної нації має твори, що протягом тривалого часу користуються великою популярністю. В українській літературі одним з таких творів є сатирична комедія М.Куліша «Мина Мазайло». Філолог ознайомила педагогів із створенням коміксів на уроках літератури, різними формами і методами роботи щодо характеристики персонажів.

Адже технологія опрацювання літературного твору значною мірою зумовлена шляхами та видами його аналізу. Кожен шлях по-своєму впливає на зміст мети уроку. Саме це відзначили під час обговорення уроку філологи школи та заступник директора школи Михайлишин О.З.

Тлуста О.П.

 

Категорія: Навчальна робота | Переглядів: 112 | Додав: Leonid