Головна » 2016 » Листопад » 27 » Мій «перевернутий клас» на уроці географії
15:58
Мій «перевернутий клас» на уроці географії

Нечай М.І.

«Ми позбавляємо дітей майбутнього,
якщо продовжуємо сьогодні
навчати так, як навчали цього вчора»
Джон Дьюї
(американський філософ)

У листопаді (11-13 XI) Громадська організація «На часі» у рамках проекту «Пілот 24» за підтримки WINISEF провела другу сесію у Школі освітніх новацій та управління для педагогічних працівників 24 опорних шкіл України.

Важливим моментом для педагогів є ознайомлення та впровадження в практику методики «змішаного навчання». Відповідно, вчитель географії Івано-Франківської ЗОШ І-ІІІ ст., Нечай М. І. апробує проведення уроків за даною методикою.

Так, у 10-А класі проведено урок на тему: «Сучасне світове господарство в період НТР» за моделлю «перевернутий клас».

«Перевернутий клас» - принцип навчання, за яким основне засвоєння нового матеріалу учнями відбувається вдома, а час аудиторної роботи виділяється на виконання завдань, вправ, проведення лабораторних і практичних досліджень. Усе тут навпаки: вдома – вивчення теоретичного матеріалу, в класі – детальний розгляд того, що вчили вдома.

Як показує досвід, у методиці «перевернутий клас» є певні переваги, а саме:

1) на урок діти приходять підготовленими;

2) можливість вивчати відеоматеріали в тому темпі, який їм підходить;

3) можливість затримуватися на найбільш складних для сприймання місцях;

4) підвищується мотивація учнів;

5) розширені засоби діагностики знань.

Кожен учень одержує оцінку за урок; учні знають, що будуть працювати на конкретний результат.

Для проведення уроку вчитель використала інформаційні джерела,а саме: підручник, довідники, презентацію «НТР – крок у майбутнє», відео, Інтернет, соціальні мережі.

Що ж ускладнює реалізацію застосування даної методики?

а) перевантаження шкільних програм;

б) як зробити подкаст цікавим;

в) як сприйматимуть новації батьки і адміністрація;

г) як організувати навчання в рамках моделі, щоб воно відповідало вимогам до рівня знань, умінь і навичок учнів, рекомендованих шкільними програмами.

Та все ж хочеться поділитися порадами для успішного «перевороту».

1. Не «перевертайте» все і одразу. Краще розпочати з «перевернутого навчання» на декількох благодатних темах.

2. Визначте власні можливості супроводу навчання;

3. Знайдіть партнерів-однодумців. Досягнуті успіхи – це багато в чому заслуга командної роботи.

4. Поясніть учням та їхнім батькам, як працює методика «перевернутий клас» , в чому будуть полягати обов’язки учнів, що слід чекати від таких уроків.

Отже, змішане навчання – це ключ до змін, це можливість достукатися до кожного учня на уроці. Це не просто зміна простору чи додаткова техніка у класі, а саме - зміна формату взаємодії з учнем. Ця модель може допомогти стати кращим вчителем.

Спробуйте «перевернути» свій клас!

 

Категорія: Опорна школа | Переглядів: 1050 | Додав: Leonid