Головна » 2018 » Березень » 18 » Нова українська школа  - якісна та конкурентна освіта
17:36
Нова українська школа  - якісна та конкурентна освіта

 

Нещодавно Уряд схвалив новий державний стандарт початкової освіти, який буде запроваджено в школах з вересня 2018 року. Українські діти повинні отримувати якісну та конкурентну освіту, що дозволить їм бути успішними. У вересні 2018 року учні підуть в якісно нову школу.

Серед ключових вмінь, якими має оволодіти учень в початковій школі – читання з розумінням, уміння висловити власну думку, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння керувати емоціями, оцінювати ризики та приймати рішення, співпрацювати з людьми. Новий держстандарт освіти покликаний підвищити мотивацію учнів до навчання, а також розвивати в них комунікативні вміння та самостійність.

17 березня 2018 року в опорному закладі «Яворівська ЗОШ І – ІІІ ступенів №3 імені Тараса Шевченка» відбулося навчання учителів початкових класів та заступників директорів – творців НУШ.

Команду опорного закладу «Івано – Франківська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка»  представляли учителі Вікторія Сташко, Людмила Онипко, Ірина Косач, Софія Яремин, Ольга Кульчицька, Наталія Червінка, Марія Занько, Вікторія Манзак, Марія Яхницька (тренер НУШ).

Тренер Уляна Глова запропонувала слухачам різноманітні форми роботи, які вимагали креативності у вирішенні, творчості у реалізації, красномовності та лаконічності.

Учасники навчання опрацювали як теоретичні, так і практичні аспекти організації освітнього процесу в початковій ланці, основні підходи, технології, необхідні для роботи вчителя. Зустріч пройшла в атмосфері співпраці й педагогічної творчості завдячуючи високій майстерності тренера.

Методист районного методичного кабінету Уляна Глова зазначила: «Використання нових методик викладання (лепбук, квест ЛЕГО, ранкові зустрічі) сприяють підвищенню ефективності навчання, активізують діяльність школярів, створюючи невимушену атмосферу спілкування, позитивні враження та емоції, відкритість та довірливі стосунки між учителем і учнями. Адже сучасний учень потребує сучасного учителя - коуча та фасалітатора».

Розуміємо, що успішна реалізація реформи залежить в першу чергу від учителя. Саме він ітиме в авангарді змін, приймаючи на себе перші виклики й проблеми. Саме учитель повинен оволодіти тими методиками, які гарантуватимуть засвоєння освітнього Стандарту.

Як стверджує Павло Хобзей, заступник міністра МОН України, «…..якість освіти найбільше залежить від вчителя. Тому для нас важливо відійти від старих парадигм. Учитель не має задавати учням зубрити предмети, натомість має розвивати дитину і створювати атмосферу, у якій цікаво і дитина схоче навчатися. Потрібно відірвати вчителя від дошки, а дітей — від підручника, дати їм творити і самостійно вчитися….».

Категорія: Опорна школа | Переглядів: 140 | Додав: Leonid