Головна » 2018 » Квітень » 16 » Освітні інновації
12:28
Освітні інновації

 

«Той народ, який першим реалізує можливості цифрових комунікацій  і введе їх до навчальної методики, очолюватиме світовий освітній процес»

 Гордон Драйден

 

Шановні читачі нашого сайту. Свій допис сьогодні починаємо не з початку тренінгу, а з його закінчення. Наші колеги- педагоги, не зважаючи на чудовий весняний день, не поспішали, а мабуть, ще декілька хвилин обмірковували почуте…

А тема, яку висвітлювали вчителі тренери Нечай М.І. та Завідія Н.Я.  04.04.2018р., була надзвичайно актуальною.

Двадцять перше століття дає виклик усьому, що нас оточує. Стрімко змінюється техніка і технології, і щоб устигнути за запаморочливими новинками, щоб не відчувати себе викинутим за борт сучасного життя, треба постійно вчитися. «Навчання»  стає категорією, яка супроводжує людину протягом усього її життя. Найкращі вчителі, інструктори, тренери всього світу шукають нові підходи до навчання. Вони об’єднують досвід навчання в дитячих садках, школах, професійних курсах, використовують новітні досягнення з вивчення мозку людини, спостерігають за рекламою, телебаченням, шоу-бізнесом, спортом, мистецтвом.

Відомі американські педагоги та тренери (навчання вчителів) Гордон Драйден, Джанетт Вос у своїй книзі «Революція в навчанні», яка за короткий строк стала світовим бестселером, пишуть про те, що існуючу модель  навчання необхідно замінити на модель індивідуального підходу до навчання. Ця модель має базуватися на принципах  пізнавальної психології навчання через самостійні відкриття, осмислення понять, активна участь у процесі навчання й адекватна оцінка власних досягнень.

Нечай Марія Іванівна ознайомила присутніх із сучасними трендами в освіті:

  1. Мобільне навчання –  mLearning
  2. Соціальне навчання
  3. Гейміфікація
  4. Microlearning
  5. Сторітелінг
  6. Персоналізація або індивідуальний підхід
  7. Змішане навчання

Завідія Наталія Ярославівна ознайомила присутніх із новою версією проведення змішаного уроку на прикладі організації взаємодії на основі спілкування, а не звертання + використання електронних технологій, використовуючи групову, фронтальну, індивідуальну та командну форми роботи, у якій  учень виступає як споживач готових знань, має можливість робити рішення, а, отже, бере на себе відповідальність і отримує власний досвід. Без досвіду немає освіти.

 

ЧЕКАЄМО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

 

Категорія: Опорна школа | Переглядів: 190 | Додав: Leonid