Головна » 2017 » Березень » 27 » Педагогіка партнерства – новий формат педагогічної діяльності вчителя Нової української школи
10:11
Педагогіка партнерства – новий формат педагогічної діяльності вчителя Нової української школи

Нечай М.І.

З метою реалізації Національної стратегії розвитку освіти на 2012-2021 роки та відповідно до річного плану роботи школи, плану розвитку Івано-Франківської опорної школи на 2016 -2019 роки адміністрація школи спланувала роботу навчально-методичного семінару на тему: «Працюємо у новому форматі. Шляхи вдосконалення педагогічної майстерності» 23 березня 2017 року. ( Див. Наказ від 16. 03.2017 року).

Усім відомо, що вчительська професія – нелегка і з кожним роком все ускладнюється. Обрана тема семінару – одна з актуальних у сучасній освіті. За словами міністра освіти п. Лілії Гриневич: «Вчитель Нової школи – вихователь нового покоління, користуватиметься свободою творчості і професійного розвитку. Педагогіка партнерства - буде однією з основ школи, заснованої на взаємній повазі до особистості, праві вибору і відповідальності за прийняті рішення – це один із принципів нової української школи – освітній контент на основі компетентностей ».

Директор школи М. Р. Ліскевич-Карпа проінформувала педагогів про зустріч керівників навчальних закладів Яворівщини з начальником департаменту освіти ЛОДА п. Л. Мандзій, під час якої були визначені пріоритетні напрямки розвитку як освіти регіону так і школи як опорної. Заступник директора школи Михайлишин О. З. підкреслила актуальність теми семінару та відзначила, що учителю необхідно постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру. А це можливо завдяки процесу самоосвіти, бо особистість дитини формується через особистість самого педагога.

Вчителі Параняк Л. М. та Кубішин О. І. розповіли про «Змішане навчання. Від теорії до практики». Вони поділилися першими кроками у використанні даної методики на уроках англійської мови та української мови, визначили її переваги та недоліки, презентували свій досвід роботи та досвід колег. Ольшанська О. Р., вчитель біології, ознайомила учасників семінару з системою освіти Фінляндії , зокрема, визначила сім принципів фінської освіти. У своєму виступі вчитель зазначила , що основна мета освітньої політики Фінляндії полягає в наданні громадянам рівних можливостей у здобуванні освіти. Використання інтерактивної дошки на уроці може збільшити ефективність навчання учнів у школі.

Як це зробити на уроках розповіли вчителі інформатики : Волошин З. М. та Тиховська О. А. Досвідом сучасної методики викладання англійської мови поділилась учитель Самотея Н. А. Вона зазначила, що у сучасному світі англійська мова є мовою міжнародного спілкування, а існуючий попит на якісні послуги з навчання цій мові вимагає стрімкого розвитку методики викладання англійської мови, пошуку найкращого способу навчання мови.

Теоретична частина семінару перепліталась з інтерактивними вправами, які активізували роботу вчителів : «Мозковий штурм», «Важливі уроки життя», «Конверт проблем», «Моє бачення сучасного уроку», «Казковий вернісаж», «Серцезнавство». Тренінгові вправи для педагогів підготувала вчитель географії Нечай М. І. Вона підвела підсумок творчій роботі колег і зазначила, що і загальнолюдські цінності, і педагогічна майстерність, і професійні переваги органічно притаманні природі педагогічної праці і потенційно присутні в кожному вчителі. Слід лише своєю титанічною працею допомогти їм проявитися.

 

Категорія: Опорна школа | Переглядів: 4356 | Додав: Leonid