Головна » 2017 » Жовтень » 31 » Підвищення кваліфікації педагогічних працівників в новому форматі
19:38
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників в новому форматі

 

28 вересня 2017 року набрав чинності новий Закон України про освіту. Розпочалася освітня реформа. Однією із складових реформи є підвищення кваліфікації та самоосвіта вчителя.

Відповідно до ст.59, професійний розвиток педагогічних  працівників передбачає постійну самоосвіту, участь у програмах підвищення кваліфікації та будь-які інші види і форми професійного зростання.

Підвищення кваліфікації може здійснюватися за різними видами (навчання за освітньою програмою, стажування, участь у сертифікаційних програмах, тренінгах, семінарах, семінарах-практикумах, семінарах-нарадах, семінарах-тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо) та у різних формах (інституційна, дуальна, на робочому місці (на виробництві) тощо). 

Вид, форму та суб’єкта підвищення кваліфікації обирає педагогічний працівник.

Адаптує до нових освітніх потреб проблему професійного росту педагогів ЛОІППО, який змінює формат надання послуг у сфері підвищення кваліфікації учителів.

Львівським ОІППО організовано проект «Професійний розвиток педагогів та їх філій». За результатами конкурсу щодо участі у проекті  обрано 9 опорних шкіл області, серед яких і наш навчальний заклад.

31 жовтня 2017 року розпочалися курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі опорного закладу «Івано – Франківська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка Яворівської районної ради Львівської області», ініційовані та організовані ЛОІППО.

Перша, осіння, сесія, розпочалася із освітнього модуля, який провела старший викладач кафедри освітньої політики ЛОІППО Людмила Козлова.

Людмила Григорівна проговорила з курсантами головні тези нового Закону України про освіту. Основними змістовими лініями були питання змісту освіти, структури навчання, вмотивованого вчителя, автономії закладів загальної середньої освіти.

Особливий акцент було зроблено за новому змісті освіти, формуванні ключових та професійних компетентностей, формулі Нової української школи.  

Робота відбувалася у групах. Перед початком обговорення кожна учительська група представила своє бачення Нової української школи. Педагоги неоднозначно оцінюють нововведення, задекларовані в новому Законі про освіту. Певний сумнів викликали тези Закону про інтеграцію навчання в початковій школі, збільшення впливу громади на функціонування школи, 12-річне навчання.  

В процесі обговорення було визначено роль сучасного вчителя Нової української школи – коуча, тьютора, ментора, фасилітатора, модератора.  

Очікуємо нових ідей, бачень, знань на новій зустрічі 2 листопада.

 

Категорія: Опорна школа | Переглядів: 276 | Додав: Leonid