Головна » 2017 » Квітень » 22 » Практична робота з хімії у методиці «перевернутого класу»
20:35
Практична робота з хімії у методиці «перевернутого класу»

 

Окулова О.В.

20 квітня у 8-А класі вчителем хімії Окуловою О.В була проведена практична робота «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук» за методом «перевернутий клас» (Перевернутий клас ( flipped classroom) — принцип навчання, за яким основне засвоєння нового матеріалу учнями відбувається вдома, а час аудиторної роботи виділяється на виконання завдань, вправ, проведення лабораторних і практичних досліджень, індивідуальні консультації вчителя тощо).

 Виконуючи домашнє завдання, учні познайомилися з темою та метою роботи, схемою дослідження, способом обробки результатів (таблиця), повторили правила техніки безпеки. Склали тест з правил техніки безпеки, створений в  Google Forms. Тест з відповідями відправлявся вчителю на перевірку, тому результати були відомі ще до початку уроку. Також учні мали змогу за посиланнями, наданими вчителем переглянути відео дослідів, які повинні були виконати (у більш складному варіанті досліди не ідентичні, а подібні). Всю інформацію по проведенню практичної роботи було розміщено в соцмережах і вона була доступна кожному учневі 8 -А. Матеріали можна було використовувати і на уроці через індивідуальні гаджети.

Таким чином, на уроці діти мали можливість відразу проводити дослідження, оформляти результати та робити висновки. Розділені на п’ять груп учні по черзі виконали п’ять дослідів та опрацювали результати. Хоча робота в такому форматі проводилася вперше, клас працював злагоджено і самостійно, запитань до вчителя практично не було. Учні поглибили знання про властивості класів неорганічних речовин через виконання експерименту, удосконалили вміння проводити хімічні досліди та працювати з лабораторним посудом, навички складання рівнянь реакцій, вміння раціонально розподілити час, працювати індивідуально і в команді.

Найголовнішим результатом проведення уроків у технології «змішаного навчання» є набуття кожним учнем індивідуального навчального досвіду. Учням усіх класів дуже подобаються такі уроки і, безумовно, ми будемо продовжувати працювати, поєднуючи традиційні методики та елементи «змішаного навчання».   

 

Переглядів: 538 | Додав: Leonid