Головна » 2017 » Листопад » 3 » Урок - конференція
11:20
Урок - конференція

 

24 жовтня в 9-А класі був проведений an unusual-lesson – a lesson-conference, вчителем фізики Ларкіною Л.І та вчителем біології Тиховською Д.І.
 
Чудовим епіграфом до конференції стали слова: «What we know is not much. What we don’t know is enormous.»

Учнями було розглянуто та проаналізовано проблему впливу магнітного поля на живі організми з погляду фізики, хімії та біології. Розглянули основні заходи щодо захисту живих організмів від дії магнітного поля. А також позитивні й негативні впливи природних і штучних магнітних полів на живі організми.
Дослідження, які провели учні представили у вигляді презентації, а саме:

«Магнітне поле, його властивості, закономірності та використання» - Плесак Назар.


«Магнітне поле Землі» - Луньо Марта та Степаняк Юстина.

«Історія магнітів»-Кавас Вікторія та Парандій Олеся.

«Історія магнітів»-Ходак Анастасія.

«Вплив магнітного поля на навколишнє середовище» - Гунька Софія, Дадак Мирон та Дадак Тетяна.


Доповнила їхнє дослідження вчитель біології Тиховська Д.І.: «На планеті Земля живі організми по різному реагують на магнітне поле. По особливому вміють захищати себе вищі тварини (хребетні). У ряді сильного магнетизму вони ховаються на дні (риби, ссавці); у гніздах (птахи) і характеризуються вкрай низькою активністю. Людина, яка стоїть на найвищому щаблі в еволюційному ряді, практично не відчуває магнітного поля. Лише група людей, які ми називаємо метеочутливими. Усі вони, як правило, страждають на певні захворювання.
 
Сьогодні природа потребує здорову людину, якій вона подарувала здатність адаптуватися в навколишньому середовищі без особливих труднощів. Якщо сучасна людина хоче бути здоровою – вона повинна поступово відмовитися від благ цивілізації (електроприлади, мобільні телефони і т.д.), жити в гармонії з природою і вести здоровий спосіб життя.»


Кулинич Олена, Кучма Юля та Гарасимів Віталій провели опитування, в якому взяли участь учні нашої школи з 5 по 11 класи. Де виносилося ряд питань: Що для них є джерелом інформації? Як часто вони використовують мобільні телефони? …. т.д. Які були представлені у вигляді графіків і проаналізовані. Олена і Юля порівняли статистичні дані США, Великобританії та України щодо захисту навчальних закладів від мобільних телефонів та планшетів.


Плесак Назар і Дадак Мирон запропонували провести дослід, який Ви можете зробити в домашніх умовах. Для цього необхідно лише мати 2 яблука та магніт. Цей невеличкий фрагмент досліду ви можете  переглянути.


If you want to be successful you probably need to fall once or even several times to stand up and keep moving. Life is uppredictable . And  it is always chance for changings for opportunities and for miracles. This is not an easy task but if there is will there is way. Mark Zuckerberg, американський програміст та підпримеєць, розробник і засновник соціальної мережі Facebook, сказав: « The greatest succeses come from having the freedom to fail.» Тож, своїм учням, я хочу перш за все побажати, щоб вони не боялися у своєму житті робити кроки, які в майбутньому їх приведуть до процвітання. Хоч можливо і не всі кроки будуть успішними.

Ларкіна Л.І.

 

Категорія: Навчальна робота | Переглядів: 236 | Додав: Leonid