Головна » 2016 » Листопад » 1 » Урок географії за методикою змішаного навчання
09:42
Урок географії за методикою змішаного навчання

Нечай М.І.

Урок географії за методикою змішаного навчання.

Модель уроку – ротація за станціями

28 жовтня учителем географії Нечай М.І. було проведено урок географії у 10-А класі за методикою змішаного навчання (тема уроку  - «Типи розселення. Урбанізація – феномен ХХ століття»).

Учні 10-А класу працювали у чотирьох командах і переходили між станціями : «Географічна 1 і 2», «Практикум», «Картографічний навігатор», «Рекламна» та «Груповий проект». Кожній команді необхідно було використовуючи Інтернет ресурси та електронні версії підручника та атласів, виконати завдання на кожній станції.

Учні успішно виконали завдання. Десятикласники презентували результати роботи у вигляді таблиць, схем, картографічних матеріалів та презентацій.  Переважало активне навчання учнів на уроці. Учні були залучені у спільну діяльність, тобто відбувався процес колаборації. За допомогою «листа сомо оцінювання» учні дали оцінку своїй роботі.

В кінці уроку вчитель підвела підсумки уроку та вислухала думки учнів щодо проведеного уроку, провела міні соцопитування: «В місті чи у селі планують проживати в майбутньому учні». Цікавою виявилась їх відповідь: 11 – обирають місто, лише 1 – село. Отже, процес урбанізації не зупиняється.

Присутні колеги-вчителі висловили свою реакцію на урок.

Перевагами моделі проведеного уроку учителі вважають те, що учні активно обговорювали зміст уроку, перевіряли свої знання, взаємодіяли один з одним у практичній діяльності.

Роль вчителя на уроці зводилася до ролі «режисера, постановника, тренера і консультанта». Урок показав, що мотивація учнів до навчання підвищується.

Фото 1. Початок уроку. Очікуємо результатів ….

 

Фото 2. Вчитель на уроці - режисер, постановник, тренер і консультант.

 

Фото 3. На уроці цікаво усім: учням, бо вони самі здобувають знання, вчителю – бо він новатор, а колегам, бо передається досвід…

 

Фото 4. Вчитель «навігатор» у бурхливій діяльності учнів …

 

Фото 5. Десятикласники працюють на «станціях»…

 

Фото 6. Використовують електронні карти для виконання завдань.

 

Фото 7. Станція «Рекламна», діти запрошують відвідати міста їхньої мрії: Рим, Париж, Мілан, Лондон… Хай здійсняться їх мрії…!

 

Фото 8. Наші очікування збулися! Усі були активні, визначено майбутні пріоритети, а вони націлені на успіх!

Категорія: Новини нашої школи | Переглядів: 728 | Додав: Leonid