Головна » 2017 » Травень » 5 » Урок в методиці "ротація за лабораторіями" "Правильне харчування - запорука здорового майбутнього" (9 клас)
12:59
Урок в методиці "ротація за лабораторіями" "Правильне харчування - запорука здорового майбутнього" (9 клас)

 Михайлишин О. З.

Мета уроку: Формування в учнів культури харчування
Формування компетенцій: самостійного мислення, командної роботи, критичного
мислення, уміння вчитися, виховання смаку, позитивного мислення,
самоконтролю, побутових навичок
Ключові запитання:
Як харчування впливає на здоров’я і якість життя?
Критичне мислення при виборі страв.
Які біологічні і хімічні реакції відбуваються в організмі?
Які фундаментальні та практичні знання мені стануть у пригоді?


Ротація за лабораторіями – це модель організації курсу чи предмету, коли одна з станцій відбувається спеціальному комп’ютерному кабінеті та де учні навчаються самостійно онлайн. Ми провели ротацію у п`яти лабораторіях; біологія, хімія, основи здоров`я, фізкультура, інформатика. Уроки проводилися згідно розкладу, отже організація процесу ротації не викликала труднощів. Учні працювали у командах, причому склад команд був змінним.

На уроці біології учні повторювали будову системи травлення. Вони переглядали відео та пояснювали з яких органів складається система травлення та як відбувається травлення. З метою перевірки та корегування знань учні складали пазл "травна система" та проходили на комп`ютері тест, створений у LearningApps. Також дітьми був складений рейтинг найшкідливіших продуктів.

На уроці хімії учні 9 класу повторили теми "Жири. Білки. Вуглеводи", створили презентацію про Е - числа, розв`язали задачі, у яких визначали маси та об`єми корисних продуктів необхідних для щоденного харчування підлітка, а також провели досліди на визначення якості харчових продуктів..

На уроці фізкультури учитель нагадав дітям, що для того, щоб бути здоровим і мати гарне тіло, не досить правильно харчуватися, необхідно ще займатися спортом. І не просто займатися спортом час від часу, а виконувати фізичні вправи регулярно. Не секрет, що зараз є багато дітей, що мають надлишкову вагу. Після короткої розминки учні з задоволенням вивчили комплекс вправ, який дозволяє попередити ожиріння або зменшити надлишкову вагу.

На станції "основи здоров`я" виконано тест "Раціональне харчування" в LearningApps, у групах складено правила раціонального харчування. Після перегляду відео про похід у супермаркет, учні визначили, які 10 продуктів вони куплять для приготування обіду, склали меню обіду з вибраних продуктів. На завершення уроку було зроблено висновок, що їжа - це джерело здоров'я. Від того, що ми їмо, залежить наша здатність радіти життю, працювати і творити. А при неправильному харчуванні – хворіти і нервувати. Тому варто з дитинства навчитися правильно «будувати» свій раціон, розраховувати його поживну цінність та вартість. А ще критично ставитися до різних дієт, систем харчування та інших відомостей, якими так «щедро ділиться» з людиною сучасний світ.

На станції "інформатика" учні опрацювали інформацію, отриману протягом попередніх уроків.Було проведено анкетування учнів щодо роботи шкільної їдальні. Робота оформлена у вигляді проекту - блогу, на якому розміщені напрацювання, виконані учнями http://schoolyaniv.blogspot.com/ Планується, що даний блог буде поповнюватися і використовуватися для підготовки та проведення уроків та позакласних занять.
 

Категорія: Опорна школа | Переглядів: 359 | Додав: Leonid