Головна » 2017 » Вересень » 8 » В продовження теми «Учитель, на якого чекають учні», або «Школа мрій»
22:03
В продовження теми «Учитель, на якого чекають учні», або «Школа мрій»

 

Як уже мовилося в попередніх дописах, навчальний рік розпочався у нас усвідомленим та щирим бажанням змін.

Отже, бажання є. Наступний крок – що, власне, нам слід змінювати. Форми й методи навчання? Індивідуальне бачення сучасної школи і своєї ролі у ній? Власний, інколи роками, сформований світогляд?

Вирішили спершу змоделювати «ідеальну» школу з позицій учнів, батьків, учителів та громадськості. А згодом, чесно обговоривши «слабкі» сторони, рухатись далі.

Працюючи в групах, учителі, враховуючи погляди батьків й учнів, вимальовували всебічне бачення гуманної школи, креативного вчителя, щасливого учня, ліберальної адміністрації та розуміючих батьків.

Результат виявився наступним.

 

Гуманна школа

 

Такою її розуміють учні:

  1. Перерва довша за урок.

  2. Кожен день фізкультура, малювання, музика.

  3. Не ставити низькі оцінки.

  4. Не кричати.

  5. Не прибирати.

  6. Відсутність домашнього завдання.

  7. Щотижнева дискотека.

  8. Різноманітність страв.

  9. Екскурсії щотижневі.

Такою її бачать батьки:

  1. Розвиває творчі здібності учнів.

  2. Оснащена інноваційними технологіями.

  3. Комфортна, тепла.

  4. Здорове харчування (доступне для всіх)

  5. Менше домашніх завдань

  6. Добрих, розумних, гуманних вчителів.

Це бачення учителів:

  1. Захищений вчитель.

  2. Всі живуть у взаєморозумінні, повазі.

  3. З хорошим настроєм на роботу і з роботи.

 

Креактивний вчитель

 

Таким є креативний учитель в очах своїх вихованців:

  • Добрий

  • Чесний

  • Сучасний

  • Веселий

  • Розуміючий

  • Дотепний

  • Жартівливий

  • Модерний

  • Молодий душею

  • Проводить уроки на природі

  • Щирий на оцінки й щедрий на похвалу

  • Багатий на сюрпризи

  • Світлий

  • Толерантний

  • Розумний.

Таким його бачить адміністрація:

  • Працьовитий

  • Професійний

  • Відповідальний

  • Дисциплінований

  • Надійний

  • Виконавчий

Ось він, учитель, з погляду батьків:

  • Некорумпований

  • Чесний

  • Вирозумілий

  • Професійний

  • Люблячий дітей

Такі запити до вчителя ставить громадськість:

  • Особистість

  • Духовний

  • Активний

  • Високоосвічений

  • Володіє сучасними методами, готовий до змін.

  • Чесний

  • Професійний

  • Толерантний

  • Гуманний


 

Щасливий учень

 

Ось він, щасливий учень з погляду батьків:

  • Здоровий

  • З високим рівнем навченості

  • Успішний

  • Життєрадісний

  • Мудрий

  • Зі сформованим бажанням вчитися

  • Неперевтомлений

Таким бачать щасливого учня його шкільні наставники:

  • Здоровий

  • З гарним майбутнім

  • Перспективний

  • Успішний

  • З найкращими людськими якостями

  • Самостійний, ініціативний

  • Вдячний.

Це думка самих «щасливих учнів»:

  • Неперевтомлені

  • Цікаві уроки

  • Комфортні умови

  • Сучасне технічне забезпечення (декілька комп’ютерів до уваги не беруться)

  • Менше письмових робіт

  • Тематичні вечірки у школі

  • Участь в улюблених гуртках, клубах, секціях.

  • Розуміючі батьки (розшифровуємо):

  • Сучасні

  • Добрі, люблячі, турботливі, розуміючі

  • Щедрі

  • Матеріально забезпечені

  • Не карають

  • Дають право вибору

  • Приймають моїх друзів.

 

Ось так виглядає «школа мрій», основним будівничим якої є Учитель.

Наш наступний крок – формування Кодексу Вчителя.

 

Ко́декс (лат. codex — книга) — зведення правил у певній сфері; документ або неформальний звід правил, що містить основоположні принципи поведінки, діяльності, етики і т.п.

 

Категорія: Опорна школа | Переглядів: 748 | Додав: Leonid