Головна » 2018 » Березень » 6 » Використання на уроках фізики навчального обладнання, отриманого в рамках проекту «Пілот 24»
17:22
Використання на уроках фізики навчального обладнання, отриманого в рамках проекту «Пілот 24»

 

Наявність якісного навчального обладнання у навчальних кабінетах сприяє забезпеченню високого рівня викладання навчальних дисциплін, підвищенню ефективності праці вчителя та рівня навчальних досягнень і прищепленню інтересу учнів до навчального предмета.

Важливою складовою навчання фізики в загальноосвітній школі є демонстраційний та лабораторний експеримент. Саме шкільний фізичний експеримент сприяє досягненню таких цілей навчання, як формування складних, інтегрованих якостей особистості, що передбачають уміння планувати навчально-пізнавальну діяльність та використовувати її результати для вирішення практичних завдань, творчо підходити до конкретних питань та аналізувати і реалізовувати шляхи досягнення перспективних цілей. Необхідною умовою функціонування системи шкільного фізичного експерименту та його стрижневою ланкою є якісне сучасне навчальне обладнання.

В ході реалізації проекту «Пілот 24» школу було забезпечено відповідним обладнанням для результативного проведення уроків фізики.

Отримане обладнання систематично використовується на уроках фізики (вч. фізики Ларкіна Л.І., Дажура В.С.).

Що більше важить у житті людини: здоров’я чи спокуса?!

На це питання і ряд інших намагалися відповісти учні 7-А, Б, В класів на уроці фізики 26.01.2018 (вч.Ларкіна Л.І.) під час виконання лабораторної роботи «Вимірювання маси тіл методом зважування», використовуючи при цьому електронні та механічні ваги, а також обчислюючи собівартість продукту, адже під час виконання лабораторної роботи з’ясувалося, що вага, яка вказана на упаковці, не відповідає дійсності.

Тож за що ми платимо: упаковку + повітря + товар?

Також перед учнями 7-А,Б та В класів (30.01.2018, вч.Ларкіна Л.І.) під час виконання лабораторної роботи «Визначення густини твердих тіл і рідин» поставилося завдання освоїти метод вимірювання густини твердого тіла за допомогою мензурки й важільних терезів (електронні та механічні).

Одним із способів визначення густини, з якої складається фізичне тіло, є обчислення його густини (достатньо виміряти масу і об’єм цього тіла, а потім знайти відношення маси тіла до його об’єму: =) і порівняти одержане значення із даними з таблиці густин. Адже таблиця густин дає можливість визначити речовину, з якої тіло виготовлено без проведення хімічного аналізу.

Густини різних речовин і матеріалів можуть суттєво відрізнятись одна від одної. Для сипких пористих тіл розрізняють справжню густину – без урахування порожнин і уявну густину – відношення маси речовини до всього займаного об’єму.

Як правило, в разі зменшення температури, густина збільшується, але є речовини, чия густина в певних температурних діапазонах веде себе інакше, наприклад, вода і чавун. В разі зміни агрегатного стану густина змінюється стрибкоподібно.

Тож учні зрозуміли, яке важливе значення має густина речовини (вода, молоко, олія і т.д…) та твердих тіл (дерево, пінопласт і т.д…) і як вона впливає на їхнє самопочуття та здоровий вигляд.

 

Категорія: Опорна школа | Переглядів: 150 | Додав: Leonid