Головна » 2017 » Листопад » 22 » Впровадження технології «змішаного навчання» у початкових класах. 2-А клас: «Вчимося! Експериментуємо! Впроваджуємо!»
11:45
Впровадження технології «змішаного навчання» у початкових класах. 2-А клас: «Вчимося! Експериментуємо! Впроваджуємо!»

 

Світ стрімко рухається уперед, продукуючи науково – технічні відкриття, що, в свою чергу, дають запит на нові професії, нову ментальність, зрештою, на абсолютно нове покоління. Очевидно (при усій повазі до здобутків традиційної школи), що нове покоління повинна формувати нова школа. Традиційні  методи  і  засоби  навчання  та  виховання  все  частіше   не  спрацьовують  і  піддаються  нищівній  критиці  з  боку  батьків,  педагогів  і  самих  учнів.

Сучасній   людині, щоб  почувати  себе  комфортно у  навколишньому  середовищі,  необхідно  постійно  вчитись,  вдосконалюватись,  формувати  успішну   особистість. 

Науково-технічний  і  соціальний  прогрес  суспільства  неминуче  позначається  на  освітньому  процесі,  загострюючи  протиріччя  і  труднощі  формування   молодого  покоління, яке, як уже мовилося, потребує нової школи.

Розумію нову школу насамперед як добір нових форм та методів навчання, які будуть резонувати у свідомості так званого покоління «Альфа» - першого покоління, життєвий цикл якого розпочався в 21 столітті і яке нам випала місія навчати та виховувати.

Технологією «змішаного навчання» теоретично зацікавилася під час навчальних семінарів – тренінгів, які проводили випускники Школи освітніх новацій Окулова Оксана Володимирівна (вчитель хімії Івано – Франківської ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка) та Нечай Марія Іванівна (вчитель географії Івано – Франківської ЗОШ), Оксана Клепуц (директор  НВК «СЗШ – ліцей при ЛНУ ім. І. Франка» с. Козьова Сокальський район ).

Проаналізувавши запити й потреби своїх вихованців, зрозуміла, що «змішане навчання» - це саме те, що потрібно. Звичайно, свідома того, що «змішане навчання” не є універсальним інструментом, який в один прекрасний момент переверне усе навчання з ніг на голову, але це той інструмент, який допоможе нам подивитись на процес отримання знань трішки іншими очима, змінить наше ставлення до технологій, і найголовніше – дасть можливість спробувати себе у новій ролі».

 Про.Світ (http://www.prosvitcenter.org/uk/zmishane-navchannya).

     Отож, чому саме «змішане навчання»? Технологія blended learning – це:

  • Врахування потреб кожного учня персонально, а не  цілого класу загалом;
  • Право на самостійність/ автономність учня;
  • Висока довіра до дитини;
  • Оволодіння навичками роботи у Всесвітній мережі.

   2017 – 2018 навчальний рік вирішили розпочати з апробування методики «змішаного навчання» у нашому класі.

Проговоривши з батьками другокласників згадувану методику та пропозицію щодо впровадження  її у класі, вирішили щочетверга навчальний процес зорганізовувати у формі blended learning.    

«Активно підтримую пропозицію Ірини Іванівни щодо впровадження «змішаного навчання» у нашому класі, адже використання он-лайн технологій  якісно змінює та покращує навчальний процес. Змішане навчання -  «не просто використання технічних засобів навчання, тобто механічне додавання сучасних інтерактивних технологій до традиційних, а якісно новий підхід, що трансформує структуру та зміст навчання», змінюючи традиційні ролі учителя та учня, а також і навчальне середовище, - зазначає мама учня 2-А класу Олена Тиховська.

«Змішане навчання» дає можливість формування в учнів самомотивації до навчання, усвідомлення відчуття власного заслуженого успіху, самодостатності, вміння працювати самостійно та в команді; дозволяє максимально індивідуалізовувати освітній процес», - ділиться думками бабуся учениці класу Тетяна Олексіївна Мороз.

Спільно з дітьми обрали девіз – «Вчимося! Експериментуємо! Впроваджуємо!».

Досвідом будемо ділитися на сторінках шкільного веб – сайту.

З повагою, вчитель початкових класів Ірина Кухар та учні 2-А класу.

 

Категорія: Навчальна робота | Переглядів: 379 | Додав: Leonid