Головна » 2017 » Березень » 16 » Впровадження змішаного навчання у педагогічну діяльність вчителя
14:52
Впровадження змішаного навчання у педагогічну діяльність вчителя

Нечай М. І.

«Виживає не сильніший і не розумніший, а той, 
хто найкраще реагує на зміни, що відбуваються» 
Гордон Драйден «Революція в навчанні», 1999 р.

В рамках реалізації проекту «Опорна школа 24» в Івано – Франківській ЗОШ І –ІІІ ступенів імені Івана Франка відбуваються цікаві заходи, спрямовані на пошук нових шляхів навчання дітей, співпраці з батьками, громадою. Зокрема, вчитель географії Нечай М. І. провела тренінг на тему «Впровадження змішаного навчання у педагогічну діяльність вчителя».

Під час тренінгу педагоги ознайомилися з історією виникнення методики «Змішане навчання» та проведенням уроку за моделлю «Ротація за станціями». Поява нових умінь і компетентностей, демографічні зміни, глобалізація, реформа освіти - ось ці чинники, які вимагають впровадження змін у педагогічну діяльність.

Учасники тренінгу були об’єднані у три групи. Кожна група пройшла свій маршрут за станціями: 1. Станція «Робота з вчителем», 2 Станція «Робота в групі», 3. Станція «Робота онлайн». Вчителі порівнювали роль вчителя в традиційному та змішаному навчанні, принципи навчання за різними методиками, набували практичних навичок роботи з інтернет-ресурсом.

Педагоги дійшли висновку, що на сучасному етапі розвитку освітнього простору вчитель не є для школярів єдиним джерелом знань. Сучасні діти потребують інших методів роботи - активних, із залученням новітніх технологій. І тому треба створити таке освітнє середовище, в якому буде комфортно і учням і самим учителям.

Вчитель – це партнер у навчанні, який завжди на крок випереджає учня. Він готовий до змін, захоплений самовдосконаленням і вивченням новацій, він доброзичливий у спілкуванні, але вимогливий на уроці. Атмосфера сучасного уроку формується на основі принципів довіри, поваги, незалежності, співробітництва та доброзичливості. Зміни – це тривалий і складний процес, проте, в школі вже формується команда вчителів , яку очолює адміністрація школи, а фасилітатором новацій є директор школи – М.Р. Ліскевич-Карпа. Вони роблять крок вперед, щоб школа досягла успіху.

 

Категорія: Опорна школа | Переглядів: 395 | Додав: Leonid