Головна » 2017 » Лютий » 7 » Вступ до школи – серйозне випробування для шестирічних дітей
17:03
Вступ до школи – серйозне випробування для шестирічних дітей

Ткачик М.С

Бути школярем – означає для дитини отримання не тільки нового статусу в цих стосунках, статусу приналежності до світу дорослих, а також визнання оточенням її дорослості. У першокласника з’являються як нові права, так і нові обов’язки. Процес адаптації тісно пов’язаний з тим, наскільки дитина здатна відповідати новим вимогам.

Вступ до школи – серйозне випробування для шестирічних дітей: нове оточення, потрібно прилаштуватися до нових вимог – уважно слухати і вміти відповідати на питання вчителя, сидіти за партою у незнайомій кімнаті й усіляко поборювати такі природні бажання, як встати та побігати, пограти, повеселитися під час уроку…

Якщо всіх цих вимог дитина дотримується і все в неї йде гарно, вона радісна, захоплена, вірить у свої сили. Якщо ж ні – інтерес до навчання швидко зникає, успіхів немає, а отже, чому ж тоді радіти маленькому школяреві та його батькам?

Як же забезпечити благополучне входження дітей у нову для них атмосферу діяльності? Як пом’якшити можливі стреси шкільного навчання, що виникають у шести річок?

Щоб зрозуміти світ очима шестирічної дитини, щоб допомогти їй пристосуватися до нових умов, та запобігти виникненню можливих труднощів у навчанні, спілкуванні, поведінці, саме для цього створені підготовчі заняття для дітей, які незабаром стануть учнями 1 класу. Зустрічі з дітьми проводять вчителі початкових класів Ткачик М.С., Гоч О.Й. та Сумарук Л.С. з 20 січня в корпусі №2 нашої школи .

До школи провідний вид діяльності дитини – гра, а з початком шкільного життя на зміну грі приходить навчання. Чим більш готовою (фізично, морально та інтелектуально) дитина буде до переходу до навчання, тим менш помітною буде зміна провідного виду діяльності.

Окрім базових знань та вмінь (читання, звуковий аналіз слова, складання числового ряду, визначення сусідів числа, рахунок в межах десяти та ін.), я вважаю важливим показником готовності дитини до школи – вміння приділяти певну кількість часу роботі, без відволікань та вмовлянь.  При підготовці до школи працездатність дитини вчителі розвивають  не шляхом примусу, а шляхом заохочення.

 

Переглядів: 729 | Додав: Leonid