Головна » 2017 » Березень » 1 » Змішане навчання на уроках географії
06:45
Змішане навчання на уроках географії

 

 23 лютого у 8-б класі вчитель географії завідія наталія ярославівна провела урок «природні умови степової зони україни» за методикою змішаного навчання, використовуючи модель «ротація за станціями» – це модель організації курсу чи предмету, в якому учні переходять між різними «станціями» в межах одного чи декількох (небагатьох) кабінетів. Ротація по станціях відрізняється від індивідуальної ротації тим, що учні мають пройти усі станції, а не лише ті, що встановлені їхнім індивідуальним графіком.

Змішане навчання – це поєднання онлайн та офлайн-навчання у один ланцюжок, що творить «навчальний досвід»  учня та самодостатній логічний курс чи предмет. При змішаному навчанні інструкції/теорія, яку учень опрацьовує онлайн (чи то у формі самостійного прочитання матеріалів, чи при перегляді демонстраційних відео, чи при перегляді відеозапису лекції вчителя, чи у формі гри), знаходять своє застосування офлайн (тобто у приміщенні школи під час занять). Всі активності та заняття, що відбуваються в школі мають поєднуватись та на практиці закріпляти знання, здобуті учнем при самостійній роботі онлайн.

[Під навчанням онлайн ми розуміємо формат навчання учня за комп’ютером, при чому учень сам обирає місце для навчанння, контролює час, ритм та послідовність виконуваних завдань. Під навчанням офлайн – розуміємо взаємодію учня з вчителем та однокласниками/колегами по проекту. Під форматом навчання розуміємо онлайн чи офлайн навчання; формати офлайн навчання включають роботу у групових проектах, індивідуальні консультації, лекції, семінари, дискусії та ін. (тобто будь-яка взаємодія, що відбувається в реальному часі без посередництва технологій)]

Під час уроку учні самостійно опрацьовували матеріал по таких станціях :

1.Англомовна станція : керівник цієї станції - представник корпусу миру Ентоні Пірс допомагав дітям вивчати англійські назви флори та фауни природи України (учні та вчитель вдячні Ентоні за активну участь та допомогу на уроці )- учні за фотографіями повинні були відгадати рослинний і тваринний світ зони степу та зони мішаних лісів і вказати назву на англійській мові.

2.Природоохоронна станція: знайти в інтернеті інформацію про вказану вчителем заповідну зону степу і ознайомитися з рослинним та тваринним світом та її місце розташуванням .

3. Станція геоекологічна – це опрацювання учнями матеріалу підручника та підведення підсумків про геоекологічну ситуацію природної зони степу.

4.Станція «Знайди пару» у форматі програми LEARNINGAPPS.org

http://learningapps.org/display?v=po8vp6pgk17

( завдання створює сам вчитель відповідно до своєї методики викладання) - це приємна гра для дитини на комп’ютері , яка має на меті перевірити знання учня, засвоєні на уроці.

5 Станція «Картографічна» - за допомогою карт атласу учні повинні визначити , які тектонічні структури і які форми рельєфу поширені у зоні степу.

Початок уроку , розповідь учителя, діти мали змогу розглянути за допомогою мультимедійної дошки у новому комп’ютерному класі. А далі….. у нас розпочався справжній робочий «хаос» на уроці, від якого діти, Ентоні та вчитель отримали приємні враження та справжнє задоволення.

Переглядайте наші світлини:

 

Категорія: Завідія Наталія Ярославівна | Переглядів: 478 | Додав: Leonid